Re: [Notebook] HP w promocji w MediaMark

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 10:33:16 MET

Użytkownik "B.Paciorek" <skowronki@skowronki.pl> napisał w wiadomości
news:41e62e1d$1@news.home.net.pl...
> Witam co sądzicie o tym HP który kosztuje poniżej 3000k PLN w Media Mark?
> Na czysto biurowo-internetową maszynkę?
> Gwarancji pewnie jest 1 rok- chyba, że można ją wydłużyć?

Mam złe doświadczenia, jesli chodzi o notebooki (i nie tylko) HP. Bardzo złe
doświadczenia. Konstrukcje nieprzemyślane - na początku jest OK, ale po
pewnym czasie (krótszym niż możnaby się spodziewać) zaczynają się problemy.
Ale to moje doświadzcenia i część grupowiczów pewnie ich nie podzieli.
Osobiście polecam:
1. Dell
2. IBM, Toshiba
Kilka postów niżej znalazłem to: