nowy komp juz w serwisie - opinie

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 19:18:33 MET

Mialem dosc problemow, po kilkunastu godzinach odwiozlem komputer do sklepu
i czekam na to co oni z nim zrobia. Ciekawy jednak jestem Waszych opinii
zeby miec ew. argumenty w walce ze sprzedawca jesli cos byloby nie tak.

system to:
Athlon 64 3000+
MSI K8N Neo
Sapphire Radeon 9600Pro Advantage 128
DDR 512 PC 3200 Kingston
Segate Barracuda 200Gb ATA
DVD NEC 3520
Obudowa Tracer 350W
Went. Pentagram Freezone Q-80 AlCu

Oto opis ktory dolaczylem do kompa oddajac go do serwisu:

W trakcie instalacji systemu windows kilkukrotnie instalacja zatrzymała się
podczas "rejestrowania składników". Kilkukrotnie też następował automatyczny
restart komputera. Próby instalacji przeprowadzałem z kilku dostępnych płyt
instalacyjnych (Windows XP Home, Professional z SP1 i bez) i w każdym
przypadku było podobnie.

Podczas jednej z instalacji Windowsa system wyświetlał niebieski ekran z
komunikatem STOP o kodzie 0x0000000A.

Po zainstalowaniu systemu (po ponad 8 próbach) system działał niestabilnie
(po ok. 10 mintach następowało zawieszenie, zwykle podczas otwierania
jakiegoś programu). Pojawia się niebieski ekran z kodem STOP 0x0000008E.

Przez pewien czas system nie startował wcale (automatyczny restart w połowie
uruchamiania), wtedy po różnych próbach i wyłączeniu wewnętrznego cache
procesora w BIOSIE udało się go uruchomić ponownie, ale działał bardzo
wolno. Po ponownym włączeniu cache system uruchomił się ale znowu był
niestabilny.

Problem powtarzał się wielokrotnie i nie ma raczej nic wspólnego z
instalowaną edycją Windowsa (udało mi się zainstalować dwie i efekt ciągle
ten sam), dodatkowo częstość zawieszania się wzrasta wraz z ilością
zainstalowanych firmowych sterowników.

--
allerune
GG:3236908