Re: <<<Projekt - 2005 High End !!!>>>

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 17:04:32 MET

Dnia Tue, 11 Jan 2005 19:07:36 +0100, Calme napisał(a):

> Wyobraźmy sobię, iż odrywamy się od otaczającej "szarzyzny życia" i oto
> nastał ten dzień, w którym zdarzają się cuda - dobry wujek Kulczyk
> postanowił zasponosorować nam maszynę naszych marzeń do obróbki video na
> profesjonalnym poziomie nie bacząc na koszty. Popuśćmy więc wodze fantazji i
> złóżmy taki zestawik czyli nasz grupowy projekt 2005 High End Video Master
> :)
> Na początku odrazu zaznaczam, że odpadają maszynku Apple (hehe nie ma łatwo)
> . Czekam na wasze sugestie odnośnie każdego z komponentów czy będzie to
> [...]

Powiem szczerze - bez sensu. skoro budzet jest nieograniczony to zabawa w
pecety jest rozwiazaniem lekko niewygodnym. Taj samo jak stawianie
prawdziwego serwra na nawet mocno doinwestowanym pececie. Tak jak z
prawdziwymi serwerami z *prawdziwymi macierzami tak samu i tu. ZAden
skladak nie zastapi dedykowanego systemu typu AVID, *Smoke, czy czos ze
stajni Qantela :-)
Przy zalozonych warunkach poczatkowych zabawa w skladanie ma chyba sens
tylko dla wlasnej satysfakcji i/lub zabawawy.

Osobiscie podobal mi sie:
http://www.broadcaststore.com/store/model_detail.cfm?id=19786 - fajny
interfejs, duze mozliwosci system pluginow itd. Szfa z macieza dyskowa i
sam Octane pietro wyzej a w pracowni zestaw monitorow audio i Video :-)

Aha. Nie zapomnij do kompletu doliczyc dwoch magdetovidow BETA: cyfrowego i
na wszelki wypadek analogowego bo klient musialby przywiozic swoj ;-)

Pozdrawiam
GLide

PS. Wiem ze przeginam, ale przy takichg warunkach poczatkowych zabawa w
skladanie nie ma sensu :-)

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]