Re: DVD ROM Pytanie

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 15:44:19 MET

tzn wiesz narazie jest wszystko ok korekcja jakby troche lepsza niż w 3500
ale moze to tylko moje odczucie - zastrzezen zadnych nie mam ale tez i duzo
nie testowalem
ja mam nadzieje ze jednak mimo tego co napisalem dzis w poscie
"nec3520>3530" :) jednak bedzie mozna upgrade zrobic firmwarem do 3530
a co do pionka doszedlem do wniosku ze nie chce mi sie na niego czekac w
nieskonczonosc i przeplacac
decyzja nalezy do Ciebie :) ale jak mowie narazie jestem bardzo zadowolony z
niego
szkoda ze nie moge tylko DVD RW x8 przetestowac
aha i jeszcze jedna rzecz w 3500 wydaje mi sie ze jakos lepiej i plynniej
chodzila tacka niz w tym ale moze taki model poprostu