Re: Abit BF6 + Pentium III

Autor: Piotr <voldekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 15:38:21 MET

> A to jeden moduł juz nei może paść ? ;)

> A kto Ci powiedział, że karta nie monitor nie ma sygnału od karty ? ;)
> Mogł się uszkodzić RAM na k.graf. ...

chodziło mi o to że jakby było coś nie tak z karta(w tym nie docisnieta w slot)
to nie wysyłała by sygnału na monitor a ten oznajmił by wtedy ze ma no signal
na kablu

ale w ogole te rozwazania mozna było pominac bo nie dochodziło do tego
nawet zeby wyswietliły sie informacje z BIOSU tzn ze chyba bios nie ruszył

nowy fakt jest taki ze teraz w ogole nie ma dzwieków jakby system startował
to znaczy jak dam Power to nic sie nie dzieje więc chyba padł zasilacz?
choć zasialnie jest na płycie bo jak dam na 1 w zasilaczu to sie swieca diody
na karcie sieciowej