Re: przesada (?)

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 15:28:56 MET

Przw wrote:
> witam
> czytam te grupy, zaglądam również do archiwum i :
> ciągle ktoś pisze o zasilaczach, każdy chce (lub "musi") zmieniać je
> [...]

Niestety czasy się zmieniły - nie wystarczy kupić bylejaki i wiadomo, że
wszystko będzie ok. Jakiś czas temu miałem Codeshita 300W, który nie dawał
rady utrzymać stabilnego zasilania przy 6x HDD (4 do dodatkowego kontrolera
PCI, 2 do kontrolera na płycie) + CD-RW i DVD-ROM. Mój poprzedni zasilacz, 6
letni "noname" 235W bezproblemowo potrafił zasilić taki zestaw. Zresztą ten
Codeshit zjarał mi się po 1.5 miesiąca użytkowania. Kupowanie Codeshitów,
Tracershitów, Megabajtshitów i innych shitów :-) to tak jak lanie chrzczonej
benzyny do baku (lub oleju opałowego - w przypadku dieslów) - pojechać,
pojedzie - tylko ciekawe jak długo będzie jeździł ;-).

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org