Re: przesada (?)

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 14:37:16 MET

> I tak można by w kółko. reasumując: nie wiesz co pieszesz. Moje P3 700 też
> chodzi w zasiłce 250W firmy "niewiadomogdzietozrobiono"

A ja wlasnie wymieniłem w takim podobnym zestawie spalonego codegena, a
wcześniej mnie osobiście spaliły się dwa tego typu "trabanty", w tym jeden z
hukiem wystrzału karabinowego ( + pogięte blachy obudowy zasilacza). Nie
wiem jak ty, ale ja nie lubię wdychać smrodu spalonej elektroniki, nie
mówiąc już o tym że takiego kompa strach zostawić włączonego np na noc...
Parę lat temu pamiętam jakiemuś dziennikarzowi z GW spałiła się chałupa od
płonącego peceta...

pozdrawiam

mp