Samoistna naprawa?

Autor: chilum <eversmoking_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 14:33:05 MET

13-01-05

Witam!

Oto moja historia:-).
Moja i mojego komputera.
Zaczęło się tak:

Wystąpił restart.
Po nim system chodził minut kilka i znowu restart,a następne(jednym ciągiem)
juz w odstępach kilkosekundowych,tak,że nawet ekrany z komunikatami BIOS nie
zdążyły przelecieć.
Do momentu kiedy po kolejnym restarcie komp nie odpalił wcale.
Taka sytuacja zdarzała się po ok 1,5-2h pracy.
Kilka dni testowałem różne możliwości i to samo.
Temperatura AthlonXP+2000 -50stC(Speed Fan i Asus Probe),stała lub mniejsza
tzn 47,48,49.
Zaniosłem do serwisu...
Tam stwierdzono,że komp chodzi bezawaryjnie:-).
Przyniosłem kompa do domu i faktycznie chodzi bez zarzutu do
dzisiaj(tfu,tfu,tfu,przez lewe ramie).

Co mogło być przyczyna naprawienia samoistnego?
Co mogło powodować stan awaryjny?

AthlonXP+2000,A7N8X(BIOS rev.1007),),Zasilacz Codegen 300W,GF4Ti 4200 AGPx8
64MB,512DDR Kingston 2700 CL 2,5,WD40JB,SBLive 5.1,DVD,CDRW,WinXP&SP2,DX9c

greetz

Chilum Orr/Jedi Bandit Clan

--
" Talk is cheap "