Re: Lite-On DVDRW SOHW-1653S

Autor: Arek Wołowicz <wolek_at_CIACHpf.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 08:49:24 MET

Witam.
proxy boy napisał(a):
> qrcze - to jest jakis totalny sh*t - czyta zapisana plyte dvd
> dopiero po restarcie komputera ... czyli co mam zrobic ?
>
> oddac do serwisu action czy wgrac inny firmware ?
>
> czy jesli wgram firmware to strace gwarancje ?

Jeśli to jest firmware przeznaczony do tego modelu to nie tracisz.
Zastrzeżenie jest takie, że jeśli działa napęd to nie wgrywać (po co
naprawiać coś co działa).

> a jesli firmware to skad go sciagnac bo ta strona
> http://www.liteonit.com/
> ma taka konstrukcje, ze kompletnie nic nie
> mozna znalezc !

U góry masz link do "ODD products".
To są właśnie napędy optyczne, tam masz odnośniki do działu download, w
którym są firmware'ry.
Ja osobiście nie mialem problemów z tymi napędami, mam dwa w domu, w
pracy kilka. Wypalają ładnie, płytki działają na innych napędach, nawet
na stacjonarnych (filmy).
Na twoim miejscu sprawdziłbym najpierw czy napęd jest dobrze podłączony,
czy działa DMA dla tego niego i dysku twardego, sprawdził taśmy, zmienił
sposób podłączenia na taśmach (razem, osobno), zaktualizowałbym software
do nagrywania.

Pozdrawiam,
Arek.

--
[ Arkadiusz Wołowicz | wolek [at] pf [dot] pl     ]
[ AMD Duron 1600 | 512 MB DDR 333 | Asrock K7S8X  ]