Re: Lite-On DVDRW SOHW-1653S

Autor: proxy boy <webtrust_at_go2.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 05:15:24 MET

proxy boy wrote:
> Mam pytanie czy ktos juz ma ta nagrywarke DVD
> i jakie sa Wasze wrazenia. Mozliwe, ze trafilem
> na pechowy egzemplarz ale na pierwszy rzut oka
> te napęd SUCKS. Kilkakrotnie wlacza sie i wylacza
> zanim zacznie zapisywac, spora liczba przepalonych
> plyt (mniej plikow daje sie odczytac wiec to chyba
> klopoty z weryfikacja), glosny etc - pytanie w takim ukladzie
> czy to cos typowego dla lite-on ...

qrcze - to jest jakis totalny sh*t - czyta zapisana plyte dvd
dopiero po restarcie komputera ... czyli co mam zrobic ?

oddac do serwisu action czy wgrac inny firmware ?

czy jesli wgram firmware to strace gwarancje ?

a jesli firmware to skad go sciagnac bo ta strona
http://www.liteonit.com/
ma taka konstrukcje, ze kompletnie nic nie
mozna znalezc !

plz hlp

proksio