Re: [pomoc] upgrade bios na starej plycie

Autor: Adacho <kgruchala_at_xl.wp.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 22:16:55 MET

>Witam,
>
>Jesli jest to temat NTG, to prosze wskazac grupe, bo szukalem i nie moglem
>znalezc (pl). W temacie szperalem tez w angielskich grupach, ale nie bardzo
>moge dojsc do tego, co mnie interesuje.
>
>Chodzi mi o upgrade BIOS-u na starej plycie.
>
>Plyta:
>Atrend ATC-6130, chipset: Intel 82440LX
>
>Obecnie [na ekranie przy starcie kompa:):
>Award Modular BIOS v4.51PG
>ATC-6130 BIOS Ver. 1.0 04GS
>02/02/98 - i440LX - W977 - ATC - 6130C - 00
>
>I teraz pytanie, w jaki sposob upgradowac takiego BIOS-a (nigdy nie
> [...]
wiekszych dysków a masz z tym problem to jak najbardziej powinienieś zrobić
upgrade. Ja też miałem problem z nowym dyskiem i upgrade pomógł chociaż pliki
do biosu nie były nawet od producenta tylko była to łatka stworzona przez
jakis zapaleńców.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl