[pomoc] upgrade bios na starej plycie

Autor: ElBe <elbe_at_no.mail.please>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 21:35:00 MET

Witam,

Jesli jest to temat NTG, to prosze wskazac grupe, bo szukalem i nie moglem
znalezc (pl). W temacie szperalem tez w angielskich grupach, ale nie bardzo
moge dojsc do tego, co mnie interesuje.

Chodzi mi o upgrade BIOS-u na starej plycie.

Plyta:
Atrend ATC-6130, chipset: Intel 82440LX

Obecnie [na ekranie przy starcie kompa:):
Award Modular BIOS v4.51PG
ATC-6130 BIOS Ver. 1.0 04GS
02/02/98 - i440LX - W977 - ATC - 6130C - 00

I teraz pytanie, w jaki sposob upgradowac takiego BIOS-a (nigdy nie
upgradowalem, wiec jestem zielony w tej materii). Znalazlem jakies drivery
na driverguide, no ale czy to sa konkretnie dobre czy nie, tez nie wiem.
Durga sprawa, to czy jak upgrade'uje, to plyta bedzie obslugiwala wieksze
dyski? np. 80gb (mimo ze na ATA-33 bodajze jedzie, czyli szybkosc slaba).

Prosze w tej sprawie o pomoc. Bede bardzo wdzieczny.

--
Pozdrawiam
ElBe