Re: memtest86 i goldmemory

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 21:09:01 MET

On Wed, 12 Jan 2005 21:01:32 +0100, Rafal <rafal@pc-net.nospam.pl> wrote:

> dzis robilem testy sdramow ktore mi sie uzbieraly w szafce - takie
> starocie
> memtest86 stwierdzil ze wszystkie sa dobre
> za to goldmemory zostawil mi tylko jedna
> jak jest z wiarygodnoscia tych testow
> a zreszta nawet jak dwie niby dobre wlozylem do plyty to znowu test nie
> przeszedl

U mnie Goldmemory duzo ostrzej dziala. Tj np pamieci wedlug Memmtesta sa w
100% stabilne przy FSB260 (DDR520) natomiast przy dokladnie takich samych
parametrach (reset pozniej) goldmemory zalicza test dopiero przy FSB245
(DDR490). Szczerze mowiac, nie wiem ktory program ma racje, ja
asekuracyjnie zaufalem goldmemorowi.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl