Re: memtest86 i goldmemory

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 21:44:13 MET

Użytkownik "Rafal" <rafal@pc-net.nospam.pl> napisał w wiadomości
news:cs3vo4$cb3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> dzis robilem testy sdramow ktore mi sie uzbieraly w szafce - takie
> starocie
> memtest86 stwierdzil ze wszystkie sa dobre
> za to goldmemory zostawil mi tylko jedna
> jak jest z wiarygodnoscia tych testow

Z mojego doświadczenia GoldMemory wcześniej wykrywa błędy - zwykle jeden
przebieg testu i już wiem, czy pamięci są ok czy nie.
W memteście często zdarzało się, że pamięci wykazywały błędy dopiero po paru
godzinach testowania.
Skoro goldmemory mówi, że tylko jedna pamięć jest dobra to znaczy że
pozostałe trzeba wyrzucić. Pewnie jakbyś zapuścił na dłużej memtest to też
wykazał by błędy.

pozdrawiam
jahu