Re: Redeon 9550 128 MB czy 9250 256 MB?

Autor: Kazio <poprosze.spam_at_na.to.konto>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:26:08 MET

Pewnie z stąd że trzeba poszukać te omegi, ściągnąć i zainstalować;)
Sam jestem zadowolonym urzyszkodnikiem Omega Drivers
i bardzo sobie je chwale za wydajność i stabilność.

Jednak przyznasz że na domowej stronie ATI nie ma nic na temat
OMEG, ATI Tray Tools, ATITool ?
Zwykły zjadacz chleba to jak w autobusie nie usłyszy
to pewnie nigdy sie o tym nie dowie:)

Pozdrawiam
Kazio