Re: 192 DDR? sempron 2200 - 40 stopni?

Autor: Virus_7 <rot13.ivehf_7_at_b2.cy>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:24:33 MET

Kubaz napisał(a):
> Witam, kupilem nowa kosc DDR 256 333 mhz, pokazuje mi w win xp home - 192
> mb, w biosie widac 256... w EVERESTcie tez pokazuje 192, wiec o co chodzi?

Zgadza się! Reszta (256 - 192) poszła do pamięci karty graficznej.

> Dalej - kupilem semprona 2200+ patrze a tu standardowy mnoznik - 115:)

x11.5 - jeśli już.

> pokazywalo mi jako jakis tam athlon... to tez ktos mogl by mi wyjasnic?

Stary BIOS nie wykrywa jeszcze nowej nazwy. IMHO Ten sempron to nic
innego niż Athlon XP na jądrze T-bird.

> szybko podkrecilem na 2 ghz (mnoznik na 222)

mnożnik (AFAIK w tych procesorach mnożnik jest zablokowany)? czy FSB (na
222MHz[?])?

> temperatura przy lekkiej pracy utrzymuje sie przy 40 stopniach... ktos mogl by mi powiedziec do jekiej temperatury moge dojsc zeby bylo stabilnie, a jakiej sie wyskrzegac?

Teoretycznie do ok. 80*C, ale już powyżej 50*C jest raczej nie stabilny
i lepiej pozostawać poniżej tej temeratury. Jedno pytanie: Po co Ci tak
podkręcony procek przy zwykłej pracy? Chcesz, żeby procek padł po 2
latach pracy? Lepiej go zostawić na standardzie, a podkręcać tylko wtedy
kiedy potrzeba.

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   rot13.ivehf_7@gyra.cy