192 DDR? sempron 2200 - 40 stopni?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.UsunTO.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:05:48 MET

Witam, kupilem nowa kosc DDR 256 333 mhz, pokazuje mi w win xp home - 192
mb, w biosie widac 256... w EVERESTcie tez pokazuje 192, wiec o co chodzi?
Dalej - kupilem semprona 2200+ patrze a tu standardowy mnoznik - 115:)
pokazywalo mi jako jakis tam athlon... to tez ktos mogl by mi wyjasnic?
szybko podkrecilem na 2 ghz (mnoznik na 222), w EVERESTcie temperatura przy
lekkiej pracy (otwarty outlook, gg, opera i pare malych programow) utrzymuje
sie przy 40 stopniach... ktos mogl by mi powiedziec do jekiej temperatury
moge dojsc zeby bylo stabilnie a jakiej sie wyskrzegac?

plyta glowna to ASROCK z zintegrowana grafika (chyba cos tam GX41, nie
pamietam dokladnie...)

--
Kubaz