Trzy dyski twarde i nagrywarka

Autor: muniek <muniek241_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 17:29:53 MET

Witam,
mam dość mocno leciwy sprzęt. Celeronka 400.
W tej chwili mam podpięte na jednej taśmie CD-ROM i nagrywarkę CD z
odtwarzaczem DVD.
Na drugiej mam dwa HDD. Jeden 8,4GB, drugi 30 GB.
I teraz mam pytanie. Czy mogę podpiąć dysk 80GB zamiast CD-ROM-u aby mieć
trzy dyski twarde ? Czy BIOS nie będzie protestować ? Czy wogóle z
hardwerowego punktu widzenia jest to wykonalne ?
Pozdrawiam
Piotrek
PS. I jeszcze jedno.Przy okazji. Mam w tej chwili ME, czy on to obsłuży. No
i czy obsluży dysk o pojemności 80 GB ?