Re: Barton 2500+ i KT600

Autor: Przemek <x_at_x.x>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 17:38:29 MET

> to dziwne - ja złozyłem kompa na tej płycie + duron 1400 , pusciłem procka
> na 200Mhz i działa na niej - AGPchodzi na 66 a PCI na 33.
> Widocznie ci sie jakis felerny egzemplarz trafił

widocznie :( . Mam pytanko, puszczales go od razu na tej magistrali, czy
chasal sobie na defaultowej i potem mu zmieniles? Tzn, moze pownienen go
wyjac, clear bios i dopiero wtedy od razu 200? Z drugiej strony moze
poszukac innego egzemplarza? Na razie nie chce nF2, ale moze pomysle nad
tym. Czy komus chodzi 2500+@3200+ na GA-7VT600?
pozdrawiam