Re: Barton 2500+ i KT600

Autor: Przemek <x_at_x.x>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 16:59:55 MET

Użytkownik "oizo" <oizo{spam}@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:cs3gbo$78q$1@inews.gazeta.pl...

> Dla kazdego procka obsługuje taka magistrale - tylko procek musi to dac
> rade
> taka obsłuzyc!!!

I wlasnie obsluguje, sprawdzane na nF2u400, wiec to nie to. Na magistrali
190 temp na Spire to okolo 47 w systemie i 53~55 w stresie.

> to czy procesor jest na 333 czy 400 nie ma zadnego wpływu na dzielnik dla
> AGP i PCI.
> Jesli ustawiasz mu na 200(400) Mhz to płyta sie sama przełacza na dzielnik
> 6
> dla PCI i 3 dla AGP.

wiez mi, ze ma, poniewaz sie nie przelacza. Wlasnie o tym pisze, ze ten
model tak ma i niestety sie nie przelacza.W innym wypadku nie zasmiecal bym
grupy.

> Jak podkrecasz tego procka to zwieksz mu napiecie Vcore o 5-10% .
> Lub to ze nie wstaje po podkreceniu moze byc wina słabego zasilacza !!!

Tez probowalem. On chodzi na magistrali 190mhz bez podnoszenia napiecia.
Zreszta na nF2 tez chodzil jako 3200+ bez zmiany napiecia. A zasilacz
powinien wystarczyc : Chieftec 360DF.

P.S. Pytalem sie w pierwszym poscie o linka do drut moda. Ja wiem, ze ta
plyta nie pojdzie bez tego na 200mhz, wiec nie piszcie mi o zasilaczu, itp.
PLEASE !!!