Re: Barton 2500+ i KT600

Autor: oizo <oizo{spam}_at_autograf.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 16:41:09 MET

Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości
> Tak, plyta obsluguje 200 mhz, ale tylko dla procesorow , ktore maja taka
> domyslna magistrale.

Dla kazdego procka obsługuje taka magistrale - tylko procek musi to dac rade
taka obsłuzyc!!!

> Barton 2500+ ma 333 i kiedy dajesz mu 200mhz to ta
> akurat plyta ma dzielenie fsb/agp/pci = 200/80/40 czyli nie wskakuje
> dzielnik 1/3/6. Płyta chodzi bez problemu na 190mhz, temp w normie,
chociaz
> wiem, ze nie jest to do konca zgodne ze specyfikacja. Drut mod zalatwia
> sprawe z magistrala, bo plyta rozpoznaje domyslne fsb jako 200mhz. Teraz
> jasne?

to czy procesor jest na 333 czy 400 nie ma zadnego wpływu na dzielnik dla
AGP i PCI.
Jesli ustawiasz mu na 200(400) Mhz to płyta sie sama przełacza na dzielnik 6
dla PCI i 3 dla AGP.
Jak podkrecasz tego procka to zwieksz mu napiecie Vcore o 5-10% .
Lub to ze nie wstaje po podkreceniu moze byc wina słabego zasilacza !!!