Re: Głupie pytanie o paste termiczną;) i montowanie chlodzenia na Athlonach

Autor: brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 16:20:27 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:15679k0kxv9h.dlg@smutas.org...

> Teoretycznie powinno się zawsze zetrzeć starą pastę i nałożyć nową. W
> praktyce jeśli nie zaschła i nie "wymieszała" się z kurzem w kompie to
> spokojnie możesz ją rozsmarować jeszcze raz.

> Z ciekawości - gdzie to wyczytałeś?

No na przyklad porownywalem sobie przewodnosc cieplna tej pasty:
i tej:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=415243545f4152435449435f53494c5f35
Hmm... chyba jednak sproboje zostawic jak jest (ta sama) a jesli bedzie zbyt
goraco to wyjme, oczyszcze i kupie jakas droga.

> Tu masz filmiki, wszystko jak "pastuch krowie..." ;D
> http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_869_4348%5E6678,00.html
> Ewentualnie PDF
> http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/23986.pdf
> i na dokładkę (też związane z tematem)
> http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/23794.pdf

No te filmiki w 100% rozwiazuja problem;) Dzieki wielkie za pomoc!