Głupie pytanie o paste termiczną;) i montowanie chlodzenia na Athlonach

Autor: brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 14:35:35 MET

Bede zmienial plyte glowna pod Athlonem XP 1600+. Jest na nim obecnie jakis
wentylator Cooler Master za 70 zl + radiator aluminiowy z miedzianym
rdzeniem.
Mam 2 pytania w zwiazku z powyzszym:

1) Czy konieczne jest kupienie i nalozenie nowej pasty terrmoprzewodzacej
(ta ktora jest byla od razu z radiatorem i zakladany byl raptem kilka
miechow temu)? Bo nie usmiecha mi sie wydawanie ponad 30zl na jakas
posrebrzana, a z tego co czytalem to roznice pomiedzy efektami dzialania
past silikonowych za 3zl i tych drozszych sa znaczne. Chlodzenie jest dla
mnie wazne;)... hmmm wiem ze sam sobie przecze, prosze, pomozcie;). Obecnie
chlodzenie dziala dosc dobrze.

2) Jak zdjac radiator z Athlona zeby nic nie zepsuc? Bo jak ostatnio
zmienialem chlodzenie na wyzej wspomniane to nie moglem sobie poradzic ze
zdjeciem radiatora i w koncu podwazylem tę blaszke ktora go trzyma;)
srubokretem i troszke sie zgiela. Na szczescie tamten radiator poszedl do
smieci, ale tego chcialbym troche jeszcze pouzywac, wiec pytam: jak sie do
tego zabrac?

Wiem ze powyzsze pytania sa praktycznie bez sensu:), ale prosze o wsparcie
ze strony grupowiczow:)

Z gory wieeelkie dzieki!