Re: Celeron 1100 i overclocking

Autor: Witkosz <witkosz_at_polbox.com>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 06:17:04 MET

Sander napisał:

>"Witkosz" <witkosz@polbox.com> w news:cs0ou3$r21$1@opal.futuro.pl
>napisał(a):
>
>> Jest super stabilny.
>
>Testowałeś programem Prime 95 ?

Tym programem nie testowalem.
Ale nurtowal mnie problem na ile takie podkrecenie jest stabilne.
Mialem jakies 2 programy do "wygrzewania" procesora i zrobilem to
mini. Nazw nie pamietam. Pracowaly one pare godzin i nic sie nie
dzialo.
Zapuscilem tez w petli pakowanie i rozpakowywanie dosc duzych plikow i
tu tez nie bylo zadnych bledow.
Czesto uzywam programu cadowskiego w ktorym procesor i nie tylko jest
naprawde mocno obciazany i tez nie mam zadnych padow. Wiec uznalem, ze
sprzet jest naprawde stabilny.
Jak bede mial chwile czasu to potestuje programem o ktory mowisz.

Pozdrawiam Witkosz