Re: NEC ND-3500 AG - problem z nagrywaniem

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 00:10:39 MET

hmmm...
no niby sprawdziles wszystko, ja u siebie z ta nagrywarka malem tak ze
najpierw nagrywala pieknie, potem nagle zaczela mi sie podczas nagrywania
zatrzymyac na roznych procentach nagrania (czasem 10%, czasem 50%), znaczy
sie nagralo sie wszystko co bylo w buforach i stalo
(buffer underrun protection jakby dzialalo - czekalo na nowe porcje danych,
ale one nie dochodzily). kombinowalem na roznych programach.... i nic.
przeinstalowalem system i teraz wszystko jest ok. cuda wyczyniam meczac
kompa i wszystko ladnie sie nagrywa - znaczy sie: cos w systemie mialem
popsute, ze tak sie dzialo, ale nie wiem co.
wiec zanim zareklamujesz sprzet naprawde posprawdzaj to na roznych
systemach i programach.