Re: Monitor LCD 17`

Autor: gregor <gregor_at_szu.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 23:45:13 MET

W artykule news:cs0efg$es3$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): qFel z adresu <x@x.x> napisał(a):

> no i teraz przez ciebie nie wiem jaki monitor kupic ;-P
> (nie zebym sobie nie zdawal z tego wczesniej sprawy, ale zawsze...)

ja jednak zdecydowalem sie na Eizo, udalo mi sie wykombinowac go za 2008 zl
tak wiec jestem chyba zadowolony z zakupu biorac pod uwage cene ;), swieci
naprawde kulturalnie :) nie testowalem wiecej tych paneli poniewaz glupio mi
juz bylo sie pokazywac z dnia na dzien z nowym i rozpakowanym :) wielka
pochwala dla sklepu ZETO
i jesli masz kasiore to nie zaluj bo nawet jest kabel DVI w komplecie u
innych tego bodajze nie ma a koszt podobno 100 zl ...