Dwie karty sieciowe

Autor: Sokołek <sokolek_at_neostrada.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 23:43:49 MET

Witam - mam nastepujacy problem w Win XP Prof. Mam jedna karte sieciowa na
plycie glownej, natomiast XPek znalazl jakby dwie karty (szczegoly w
zalaczniku). Menedzerze urzadzen widiz faktycznie jedna, a jak sie uaktywni
opcje pokaz ukryte - dwie karty. Efekt jest taki, ze probujac przypisac
adres IP do "faktycznej" karty wywala info, że już takie adresy IP, Gateway,
DNS sa przydzielone do innej karty. Jak to wywalic. Tu:
http://www.ibprs.pl/temp/Netdiag%2011012005%20151421.htm wydruk z narzedzia
diagnostycznego z helpa XP dla sieci.
Sokołek
GG: 1895331