Re: Podkręcanie na Asus'ie P5AD2-E

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 23:32:25 MET

Użytkownik "EP" <jlcvreqnynć@mnfenav.fcnzreml> napisał w wiadomości
news:cs1eed$hbv$1@korweta.task.gda.pl...
> Czy podkręcał już ktoś Pentium 4 na płycie Asusa P5AD2-E i mógłby się
> wyspowiadać z całego zajścia? Jestem ciekaw wyników, najlepiej przy
> połączeniu z P4 3,40Ghz i pamięciami 533Mhz ;)

Mam P4 3,00@3,75GHz na Asusie P4C800 Deluxe i pamięciami Geil 533 :)
Wszystko śmiga, aż miło.
Mój procesorek działa max. na 3,90GHz ale tu się wszystko grzeje i zdarzają
się zwisy, nie wiadomo czy z powodu
przegrzewania czy płyta nie wytrzymuje....

Jak testowałem konfigurację dla siebie to miałem takie rezultaty:
ok. 75% procesorów P4 3,00 da się bez problemu podkręcić do 3,60
na standardowych intelowskich wiatraczkach z rdzeniem miedzianym,
reszta się przegrzewa pow 70 st lub w ogóle nie rusza....
Większym problemem jest płyta główna... Tu odsetek jakie działają na FSBx
250 czy 270 MHz
jest dużo niższy: ok. 1 na 5 działa bez zwisów...
Dla markowych pamięci musisz jedynie ustawić napięcie zasilania ok. 2,8-3,0V

Hmm....
ale to inny chipset, inna technologia proca (który i tak się grzeje bez
podkręcania)
no i pamięci też inne, rzekłbym standardowe :)

Ale podejrzewam, że będzie podobnie: u jednego ruszy u innego nie....

ax