Re: "ukladanie" twardziela

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:41:11 MET

"Michal Kawecki" 7v11sc.3l6.ln@kwinto.prv

> Trudno wiedzieć wszystko - zresztą ta droga prowadzi do niczego.
> Powiadają, że lepiej dać głodnemu wędkę niż dwie ryby ;-), dlatego podam
> Ci metodę jak ja bym to zrobił: rozpakowałbym sobie poprawkę
> http://download.microsoft.com/download/2/b/2/2b22fbbc-0c70-47ba-b478-637c3223369c/q330994.exe
> (np. Total Commanderem) i podmieniałbym kolejne pliki OE, aż bym
> trafił.

To ja mam znacznie prostsze dwa rozwiązania. :)

Skoro EOT -- to EOT. :) Jak/jeśli zmienisz zdanie -- to
napiszę, jakie to są te prostsze rozwiązania. :) Jedno
wprawdzie nie udziela odpowiedzi na zadane przeze mnie
pytanie, ale obydwa rozwiązują mój problem ;) przy
niewielkim nakładzie sił. :)

Za podanie linku -- dziękuję. :)

E. :)