Re: K7S5A i rozwi±zanie problemu :)

Autor: enjoy <gibiect_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:40:27 MET

U¿ytkownik "MAYDAY" <g.o@NOSPAM.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cs04ds$92i$2@sunrise.pg.gda.pl...
> U¿ytkownik Grzegorz Brzêczyszczykiewicz napisa³:

Cz³owieku ta p³yta swego czasu w testach Chipa power uzyska³a nr 1 a
problemy z nowszym sprzetem rozwi±zuje siê zawsze aktualizuj±c bios p³yty.
Tak sie sk³ada ¿e mam te¿ tê p³ytê i chodzi miodzio, wcze¶niej mia³em p³yte
Abita i przyznam ¿e za cenê po jakiej by³a kiedys dostepna nie kupi³by¶
bardziej stabilnej i wydajnej p³yty.