Re: Radeony

Autor: Kazio <poprosze.spam_at_na.to.konto>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 13:16:08 MET

Filrate jest związany z niedotaktowaniem układu RV350?
Mógłbyś jaśniej? jakiś link?
A moze ci chodzi o te wersje 9600 bez pro z 64 bit dostepem do pamieci?

Czy ja gdzieś napisałem że jest inaczej? wskaż mi prosze....
Dodałbym że rv350 okrojono go z najwaznieszego ficzeru a mianowicie
z połowy jednostek PS 2.0 i VS 2.0 czyli DX9
Kiedyś wchodziła technologia lighting i Geforce256 SDR
nie dorównywał Rivie TNT Ultra ale był "zgodny" wiec wszyscy go brali,
minoł rok i okazało sie że jego jednostki wykonawcze Lighting
przy wolnym (sdr) dostepie do pamieci sa bardzo słabe w porównaniu do
wymagań,
i co sie stało - każdy wyłączał "lightingi" jak mógł
by w miarę komfortowo pograć w cokolwiek.
Wiem że NFSU na nim pochodzi, tyle że z lightingami to jest slideshow;/
To samo czeka R9550 i wtedy po wyłączeniu wszelkich cinema efektów, PS2.0
i czego tam jeszcze będzie trzeba
taki R8500 z wysokim MT zje go razem z butami.
Załapał czy dalej ciężko?

No wiec wyjaśnię na przykładzie Słonia i mrówki
"Jak słoń będzie wykastrowany to zrobi sie taki gruby
ze każda mrówka go wyprzedzi na drodze"
Prościej tego nie przekaże;(

Wskaż mi jakis benchmarki gdzie ten "kop" bedzie widoczny bo to że karta ma
ok 20%
mniejsza wydajnośc to wystarczy Radeona9550 no name kupić,
BTW sądzisz że w wakacje już bedą Radki9550 z 64 bit dostepem do pamieci??
a może jusz gdzies są?

masz na początku;>

oooo widze, chyba radziecki;D

My o referencyjnych kartach rozmawiamy a nie o gruszkach na wierzbie
radki 8500 z 300Mhz pamieciami tez sie trafiały w sprzedaży,
sadzisz że w R9550 nagle zaczną trzymać sie dokumentacji
tylko dla tego że to R9550?

Pozdrawiam
Kazio