Re: Jaki sprzet ?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 12:25:12 MET

Dexter-Labolatory napisał:

> jak podlaczyc sie laptopem do ciezarowki zeby mi baterie nie
> padly za szybko ? :)

Spytaj w serwisie samochodowym. Ja w poprzedniej firmie jeździłem
Mercedesem Sprinterem z dorobioną instalacją elektryczną 220V
(normalne gniazdko obok zapalniczki). Nie wiem gdzie to było robione
i za jaką kasę, ale może tobie się opłaci. Tak instalacja bez
problemów obsługiwała laptopa, drukarkę igłową, fiskalną i kupę
innych bajerów (np. maszynkę do golenia ;). Jedna z ekip woziła
nawet małą lodówkę. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/