Re: [nietypowe] Jak chlodzic kompa ?

Autor: Dariusz <darekzal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 12:23:57 MET

Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Tak z ciekawosci : z czego to wynika ?
>
> Fantom
   Wydaje mi się, iż ważniejszy jest przebieg powietrza w obudowie, tak by
zimne chłodziło gorące elementy, a nie mieliło sięw kółko to samo ( spotykane
czasmi w typowych szerokich obudowach, gdzie mogą być 3 wiatraki, a cooler na
CPU pracuje w tym samym gorącym powietrzu ). Wiatrak u góry daje lepsze
rezultaty bo wydmuchje gorące powietrze,a z zewnątrz dołem szczelinami napływa
zimne. W odwrotnej sytuacji dołem napływa zimne i zimne może wypływać dolnymi
szczelinami, bo nie zdąży się nagrzać i unieść do góry zgodnie z prawami fizyki.
   Pzdr
 Dariusz