Re: Uzywany notebook

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 23:36:49 MET

Gasik <gasik@interia.pl> wrote:
> Zastanawiam sie czy kupic uzywany czy nowy. Na co w szczegolnosci powinienem
> zwrocic uwage jezeli bedzie to uzywany? Czy mozecie mi jakis polecic? Ma byc

Poza standardowym sprawdzeniem dysku czy RAMu sprawdź przede wszystkim
baterie (na ile starczają, czy w ogóle się ładują). Przyjrzyj się LCD, czy
jest w dobrym stanie (nieporysowany, bez centralnej części błyszczącej od
ciągłego czyszczenia).

Sprawdź też te wszystkie wbudowane porty typu LAN, modem, SVGA, itd. bo jak
coś będzie nie działać, to nie masz możliwości prostej wymiany karty.

Czasem mogą nie działać wbudowane głośniczki, czasem nie będzie działał
touchpad...

P.