Re: Nietypowe zachowanie XP

Autor: TomeOO <tomekp0_at_o2.plALERACZEJBEZTEGO>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 22:48:39 MET

user napisał(a):
> Witam Wszystkich grupowiczów,
>
> mam dość nietypowy problem z windowsem XP. Kilkakrotnie zdarzyło mi się, że
> tuż po jego zainstalowaniu gubił gdzieś swoje charakterystyczne skórki i
> wyglądem przypominał 98, ale nie ma sprawy - mogę działać jak na zwykłej 98.
> Niestety to nie koniec moich problemów. Po zainstalowaniu sterowników do
> urządzeń oraz uaktualnień systemu Windows (SP2), okazuje się, ze albo system
> nie chce się uruchomić, albo woła o jakieś hasło, którego nie zakładałem,
> albo wiesza się co 5 minut.
> [...]

Jak dal mnie sprawa jest oczywista i natychmiastowa: zadzwoń do działu
obsługi MS i przedstaw im swój problem (może kupiłes uszkodzoną wersje
systemu?? ) oni na pewno coś doradza przecież wywaliłes na ich produkt
kupe kasy. A i nie daj sie omamić. POwiedz że na pudełku, w instrukcji,
  nie było napisane że system nie dziła pod twoją konfiguracją komputera.
Jeżeli to nie pomoże powiedz zeby ktoś od nich przyjechał i sam ci to
zainstalował (pewnie przy okazji zainstaluje ci sterowniki, Offica i
doradzi ci! )
Pamiętaj jak płacisz to wymagaj ,
a jak nie to nie zawracaj dupy.

TomeOO