Nietypowe zachowanie XP

Autor: user <pawel.allegro_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 16:34:04 MET

Witam Wszystkich grupowiczów,

mam dość nietypowy problem z windowsem XP. Kilkakrotnie zdarzyło mi się, że
tuż po jego zainstalowaniu gubił gdzieś swoje charakterystyczne skórki i
wyglądem przypominał 98, ale nie ma sprawy - mogę działać jak na zwykłej 98.
Niestety to nie koniec moich problemów. Po zainstalowaniu sterowników do
urządzeń oraz uaktualnień systemu Windows (SP2), okazuje się, ze albo system
nie chce się uruchomić, albo woła o jakieś hasło, którego nie zakładałem,
albo wiesza się co 5 minut.
Ostatnio zaistniał już pewien postęp, kiedy formatowałem dysk twardy (spod
dyskietki startowej 98) i zainstalowałem na nowo XP`ka wszystko grało (tzn.
nie zgubił skórek, nie wieszał się itp.) Problemy te wystąpiły dopiero po
zainstalowaniu urządzeń i aktualizacji.
Naprawdę, nie mam pojęcia co może być przyczyną, a przecież nie mogę co
tydzień robić formatu. Może problem tkwi w moim sprzęcie? Poniżej podaję
konfiguracje:
płyta gł.: ECS L4VXA2
procek: Intel Celeron 2400 soc. 478
HDD: WD 160GB UDMA100 7200 8MB
RAM: (2x) KingMax 256MB PC400
grafika: GeForce 5200FX 128 bit

Może ktoś miał /ma podobne problemy? Bardzo dziękuje za wszelkie wskazówki i
pozdrawiam.