Re: "ukladanie" twardziela

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 17:04:23 MET

news:hdesrc.3qf.ln@kwinto.prv...
> Dlatego właśnie uważam fdisk za narzędzie przestarzałe.

Dzięki za obszerne wyjaśnienie. Przekonałeś mnie całkowicie. Ja właściwie
fdiska użyłem może kilka razy w życiu, częściej używam narzędzi z płyt
instalacyjnych. Jakoś tak poczułem odruch humanitarny - chęć obrony
słabszego przed atakami, a przeciez programy komputerowe nie są ludźmi.
Chociaż, zaczynają się niebezpiecznie do tego zbliżać.
Pozdrawiam. Janusz