Re: Wentylator do obudowy - gdzie go wsadzić?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 16:19:29 MET

> Proszę potraktować poważnie moje pytanie - gdzie w komputerze jest miejsce
> na
> wentylator do obudowy?:) Ostatnio wygrałem taki (na dodatek świecący - na
> co
> komu to to nie wiem:) a mam trochę starszy komputer i prawdę mówiąc nie
> wiem
> gdzie mógłbym go wsadzić? Czy to przypadkiem tam na tyłach komputera, na
> samej górze, przy dwóch wtykach (jeden od monitora, drugi od zasilania)??

Nie bardzo bo musiałbyś wywalić wnętrze zasilacza, a wtedy wentylator by się
w ogóle nie kręcił, o świeceniu nie wspomniwszy nawet.
Najlepiej umieść go ciut niżej, po prawej powinieneś tam mieć takie ładne
dziurki. Jak nie masz to pozostaje poszukać z przodu obudowy, pod napędami
na dole powinno być miejsce, nawet w starych obudowach.

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]