Wentylator do obudowy - gdzie go wsadzić?

Autor: Konrad <beet_at_siospam.sedez.iq.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 16:01:34 MET

WItam,
Proszę potraktować poważnie moje pytanie - gdzie w komputerze jest miejsce na
wentylator do obudowy?:) Ostatnio wygrałem taki (na dodatek świecący - na co
komu to to nie wiem:) a mam trochę starszy komputer i prawdę mówiąc nie wiem
gdzie mógłbym go wsadzić? Czy to przypadkiem tam na tyłach komputera, na
samej górze, przy dwóch wtykach (jeden od monitora, drugi od zasilania)??

Z góry dzięki za odp.
Konrad