Reinstalacja systemu na dysku 200GB a pliki graficzne

Autor: Gregork <gregork_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:46:13 MET

Witam,

na początku napiszę, że dawno nie zaglądałem na żadne forum, więc jakbym źle
trafił to proszę uprzejmie o sprostowanie i nakierowanie... ;-)

Mam problem z plikami jpg i avi, które zgrywałem z aparatu cyfrowego do Moje
dokumenty na dysku systemowym (XP HE na C:). Dysk ST3200822A (200 GB
podzielony na 2 partycje NTFS po 100 GB).

Przez reinstalacją systemu (co jakiś czas trzeba... ;-)) przegrałem ww pliki
do folderu Temp na D:. Po instalacji system na początku nie widział tej
partycji, dopiero po wgraniu i zabawie i DiskWizard'em z Seagate'a, ogarnął
całość dysku. Z tym, że choć pliki we wspomnianym katalogu mają te same
objętości, to nie mogę ich "odpalić" - programu graficzne i player'y nie
rozpoznają ich.

Pytanie - czy to już jest tzw. "d... blada" czy da się jeszcze cos z tym
zrobić?

Pozdrowienia
Gregork

P4 2,4, 512 MB, ST3200822A, GF5700