HP 3220 i USB

Autor: Rapez <szgo_at_praca.gov.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 10:25:34 MET

Mam problem z w/w drukarką a dokładnie chodzi mi o problem jej
zainstalowania, wszystko instaluje sie ok. do momentu kiedy trzeba podać
port na którym ma pracować, jest tam Com1, Com2, LPT1 ale niestety nie ma
USB, czy jest jakiś sposób aby drukarka "zobaczyła" to USB ?, instalowałem
bezpośrednio ze sterowników i to samo, porty USB sa wporządku, pen-drive i
aparat fotograficzny działa jak należy tylo tej nieszczęsnej drukarki nie
chce wykryć.
Win 98 SE

--
Rapez