again restart - system czy pozasystemowy blad?

Autor: kreta22 <22pagoda.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 10:20:42 MET

temperatura procesora po odkurzeniu spadla o kilka stopni (nie odkurzykam
wiatrakow dokladnie)
wynosi 40 -43 stopnie,(wg easy tune)
ale okazuje sie ze problem jest dalej
obudowa zdjeta, kaloryfer nie stoi i nie stal przy komputerze :) (raczej
wogole nie grzeje)
no i znowu sie restartuje, popracuje godzine i bęc! potem pracuje normalnie
do konca dnia...
juz sama nie wiem, ale to nie jest chyba kwestia temperatury