Re: ram 256 -> 512 warto?

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 22:39:06 MET

"Piotr Karwowski" crs5d6$khf$1@nemesis.news.tpi.pl

> Plug n' Play w Chicago (Win95) miało być takie, że by dołożyc coś do
> kompa nie trzeba było go wyłączać. Pamiętam jak dziś wielki artykuł w
> Chipie. Hehe :)

Ale w ogóle jakieś się pojawiło, bo w 3.11 chyba jeszcze nie było.
Teraz nie mogę sobie poprzypominać spisu tych zmian, ale było ich niewiele. :)
A spisywał to jakiś domorosły zapaleniec honorowany przez M$. :)
Może poszukam gdzieś dzieła :) jego autorstwa. :) (w którym to opisywał) :)

> Ale to i tak lepiej było niż teraz w makówkach: jak wyciągniesz wtyczkę
> USB od modemu neostrady, to system wisi, a podłączenie przez FireWire
> nieobsługiwanego urządzenia może zaowocować jego spaleniem.

Aha. :)

A Makownicy :) chwalą sobie ponad wszystko swoje Makówki. :):):)
Swoja droga -- chętnie bym się z bliska zapoznał z tymi makówkami. :)

Warto dodać, że GUI pochodzi właśnie stamtąd. :)
Ponoć Bill to wyłudził, :) a później za to stanął
przed sądem i wygrał. :)

E. :)