Re: czy potrzebuje wiecej ramu ?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 21:58:06 MET

Użytkownik "wojtek" <gurgur-hfhagb@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:crrsjo$fi8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> przy 128 MB RAM ? totalna bzdura,można pracowac ale jeżeli ktoś nie
> szanuje swojego czasu,albo nie jest on więcej wart od następnej kości
> pamięci

I co, mam dalej pisać, że to chodzi i działa całkiem nieźle. W czasach kiedy
pojawił się Windows 2000 standartem w komputerach było 128 mb ramu. I ludzie
na tym pracowali. A Win XP wymaga podobnego komputera. Wiem, że fajniej jest
mieć 1 gb ramu, ale nie każdy ma takie potrzeby.

Dla mnie EOT.

pozdrawiam
jahu