Re: Graf do gier

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 21:28:10 MET

[B7] Yarii wrote:

> zrób 2 zdjęcia jakąś dobrą cyfrówką porównamy zobaczymy ;)
> ciekawią mnie różnice,

Co do mnie to po wymianie mojego GF 2MX (Leadtek'owskiego, nie jakiegoś
totalnego "noname") na XFX GF FX5600 zauwazyłem /dramatyczną/ róznicę w
jakości kolorystyki (na tym samym panelu, zwykłym biurowym modelu IBM'a
ze złączem analogowym). Róznica w ostrości mimo niskiej rozdzielczości
(XGA) w moim odczuciu też występowała (na niekorzyść GF 2 oczywiście) -
ale te kolorki to naprawdę mnie zaskoczyły. Dodam że nie jestem
grafikiem czy profejonalistą od DTP, po prostu było to widoczne "gołym
okiem".

Pozdrawiam