Re: pytania notebookowo-laptopowe ;-)

Autor: Quent <xx_at_xx.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 21:10:27 MET

> Uff. Chyba źle zrozumiałem. Chodzi i zmianę niemieckiego windowsa na
> polski
> czy tylko o przemapowanie klawiatury (na qwerty i aby inne znaki były tak
> jak lubimy) ? Bo jeśli przemapowanie to nie ma problemu, jeśli zmiana
> całego
> windowsa na polską wersję to niestety zostaje tylko zakup winpl.

OK z tym jakos sobie poradze...znam winde na pamiec wiec moze i niemiecka
nie bedzie mi przeszkadzac.
Pozostaja klawisze. Znalazlem w sieci cos takiego jak "Keycap set" czyli
klawisze dla roznych lokalizacji ale w jakichs zagranicznych sklepach ktore
do polski nie wysylaja. Moze wiesz, lub ktos na grupie wie, gdzie to mozna
kupic w necie? Chodzi oczywiscie o model Toshiba A50-122 lub ogolnie serie
A50-XXX.

Pozdr.