Re: słuchawki z mikrofonem

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 21:09:02 MET

Użytkownik "Ghost of the Net" <jakubex@wp.pl> napisał w wiadomości
news:crrqo0$1kc$1@news.dialog.net.pl...
> witajcie
> Jakich słuchawek z mikrofonem używacie do rozmów przez internet? Chciałem
> sobie sprawić jakieś w miarę porządne w okolicach 50-80zł. Co wybrać?
> Podobają mi się creative hs 300 ale nigdzie się na nie we Wrocku nie
> natknąłem. A może polecicie coś innego? Głównie właśnie do rozmów ale
> pograć czasem też by można :) No i usb odpada bo pod lilnuksem mają
> działać, chyba że będą?
> pozdr
> kUBA

Ja wlasnie dzisiaj na gieldzie elektronicznej we wroclawiu wyposazylem sie
w sluchawki media-tech mt362 za 55zl. Z pierwszych testow wynika ze brzmia
one naprawde niezle, maja niezla dynamike i czysty dzwiek. Dla mnie akurat
glownym kryterium nie byla jakosc dzwieku (szczegolnie ze w tych
zastosowaniach najtansza kupa bedzie wystarczajaca), ale wykonanie, poniewaz
znajac tanie produkty wiem ze najczesciej psuja sie zlacza kabli przy samej
sluchawce i wtyczce, mam nadzieje ze to co kupilem przetrwa troche.

--
allerune
GG:3236908