DVD Toshiba

Autor: Jakub Hermman <jakubhermman_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 12:17:35 MET

Pytanie do szanownych Grupowiczów co z obecnie dostępnych na rynku DVD-ROM
polecilibyście z waszego doświadczenia ??
Po przekopaniu google / forum wszelkiego rodzaju/ porównań i testów na necie
wychodzi mi, że najbardziej udanym napędem DVD jest obecnie Toshiba SD-M1912
czy ktoś mógłby opisać z praktyki ten napęd a może jednak polecacie coś
innego
podstawowym kryterium dla mnie jest cisza działania
Pozdrawiam
Jakub