Re: Ktora plyte?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 11:58:07 MET

> W przyszłym miesiącu płyta, która teraz kosztuje 400PLN może kosztować
> 300PLN.
> Lepiej odłożyć kasę i kupić wszystko razem.

I jak kupujesz więcej rzeczy naraz to jeszcze ze sprzedawcą można
podyskutować o obniżce ceny, a jak mu wspomnisz, że będziesz nadal
wymieniał kolejne komponenty w komputerze i zaopatrzysz się u niego to
pownien łatwo się zgodzić. Jak przez takie negocjacje mam niższe ceny niż w
sklepach internetowych. Ostatnio nawet kupowałem nową Pandę Antivirus
Titanium 2004 za 145 zł, oficjalnie kosztuje 185 a w promocjach około 170.
Na UPS-a też dostałem taki upust, że wziąłem od razu dwa - cena oczywiście
kilkadziesiąt złotych niższa niż na stronie producenta (za 1 szt.).