Rodzaje DVI - jak dobrać sprzęt / kabel ?

Autor: xEM <me_at_o2.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 15:29:41 MET

Mam na karcie graficznej (Gigabyte Radeon 9550) złącze DVI-I (I jak
integrated) czyli pozwalające przesyłać sygnał cyfrowy i analogowy.

Wyczytałem, że do takiego typu złącza pasuje dowolny kabel DVI (nie
tak jak przy złączach DVI-A i DVI-D, gdzie musi być kabel specjalnie
dla nich). Jak to się ma do sprzętu, czyli paneli LCD. Czy panel ze
złączem DVI-D mogę podłączyć do swojej karty (rozumiem, że z DVI-I
tak) i jeśli tak to jakim kablem ?

Logicznie rozumując to kupuję kabel pasujący do panelu, czyli DVI-I
lub DVI-D i podłączam bezproblemowo do mojej karty. Czy tak? Nie
chciałbym się wpakować w zakup monitora za blisko 2 tysiaki i
stwierdzić, że nie da rady go podłączyć do mojej karty graf.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

--
pozdr.;)
~xEM